søndag den 24. oktober 2010

Noget om at lave tasker i sidste øjeblik!

Hvorfor være i god tid, når man kan nå det i sidste øjeblik?

Jeg blev færdig med Lises gave 5 timer før, vi skulle til fødselsdagsfest – det kan da ikke siges at være i god tid vel?

Min eneste forklaring er,  at det var svært at lave tasken – faktisk var det en af de største udfordringer, jeg har givet mig selv i nyere tid. Lises taske er bare den første af tre – jeg håber, at de to andre bliver lidt nemmere.

IMG_3051

Damerne er applikeret på, og de var sjove at lave.

IMG_3053

Tag ikke fejl! Jeg hader at være i sidste øjeblik!

Så nu kommer der en hensigtserklæring: Jeg vil for fremtiden være færdig senest to dage før, produktet skal bruges!! Eller skulle jeg bare stoppe med at lave gaver, og så kun lave de ting, jeg selv har lyst til at ha’? Så slipper jeg for det bøvl med at arbejde i sidste øjeblik.

Tak for dit besøg!

Hanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar